Todos sabemos que Barcelona tiene playa, pero entre unas cosas y otras casi nunca vamos, pero la última vez que fuimos estuvimos paseando por la playa y el solecito fue genial :)
_esto me parecen unas aceitunas gigantes no?

_aquí unos surfers intentando coger olas :)

_y el hotel wela :) no el World Trade Center Barcelona como yo creía :P

_me gustó esta foto porque las nubes se reflejaban en el edificio
_esto me parecen unas aceitunas gigantes no?
_aquí unos surfers intentando coger olas :)
_y el hotel wela :) no el World Trade Center Barcelona como yo creía :P
_me gustó esta foto porque las nubes se reflejaban en el edificio
Hola!!
ResponderEliminarmolta gent que conec diu que li agrada viure a Barcelona per el mar, hi ha gent que té necessitat de passejar a prop i saber que el tenen a prop. A mi m'agrada veure el color blau en un dia de sol.
Les fotos són molt xules, com sempre ;)
Bon capde i molts besets!!!
@elena,
ResponderEliminarLa veritat que tenir la possibilitat de tenir el mar al costat està molt bé. Suposo que com sempre ho hem tingut no li donem importància.
Besitos i bon capde!
Es verdad que a veces como tenemos el mar tan cerca no nos damos cuenta. Me encantan las ciudades que tienen mar, son más cosmopolitas.
ResponderEliminarBesicos.
@carmen,
ResponderEliminarSupongo que será eso y si no lo tuvieramos lo añoraríamos :)
A mi también me gustan más.
Besicos y buen finde!
Sí que són maques les fotos, tenen bona llum i el reflex dels núvols a l'edifici és bonic. Llàstima que l'últim cop que ens vam anar a banyar a BCN feia fàstic l'aigua, era després d'uns dies de pluja i estava fastigosa. En canvi l'anterior vegada estava perfecta. Muà!
ResponderEliminar@irene,
ResponderEliminarJo fa un munt si que em vaig banyar a la platja aquella, però la recordo neta, no sé potser depén del temporal.
Petons.