Visita a NewCastle

He estat de visiteta per Newcastle pq la meva germana estava allí d'Erasmus.
Vam visitar Durham, Edinburgh i Tynemouth.
Aquí us deixo algunes fotos dels llocs, si en voleu veure més entreu al meu flickr.

Tynemouth

Tynemouth


IMGP1496

Cathedral of Durham


angel of the north

Angel of the North


trees

Edinburgh

my sister Erle

University of Newcastle Upon Tyne


La amistad, si se alimenta solo de gratitud, equivale a una fotografía que con el tiempo se borra.
Isabel de Rumania (1843-1916) Escritora rumana

3 comentarios :

  1. El castell em recorda les pelis tipus braveheart, i el primer cavaller. Segur que han rodat alguna.

    Quina sort, bandida, fer una escapadeta així
    ;-)

    ResponderEliminar
  2. @beresit. La veritat és que els paisatges són molt diferents de tot el que tenim per aquí, a mi em va agradar tot molt. Ja estic desitjant tornar per a veure-ho tot molt millor :)

    ResponderEliminar
  3. :) no sabía que fuese una exposición. a mi me pareció muy curiosa. un saluwiki y ya me contarás q tal por Edimburgo y todos esos sitios tan chulos ;)
    saluwikis

    ResponderEliminar