Animalets del viatge a Newcastle

Com a tots els viatges sempre trobem animalets que m'agrada fotografiar. Aquí deixo els que més m'han agradat i millor han surtit a les fotos.


a cow

Una vaca pintada a Edinburgh. N'hi havien un munt per tota la ciutat.


the rabbit

Un conillet a Newcastle. Sempre que surtiem de casa de la meva germana en trobavem una parelleta al jardí. Vaig fer moltes fotos però com saltavem en una mica complicat.


lady beetle - marieta :)

Una marieta a un jardí d'una casa a Tynemouth. També hi havien esquirolets però no volien surtir a la foto.


to my future dog :P

Un dogcoat i cosetes per a gos, que em va recordar a un que vam veure a una tenda a Londres.


Cthulhu

Un Cthulhu per NewCastle. Això no sé si ho considaria animalet, crec si el trobes de veritat me moriria de por.


Me moriré de viejo y no acabaré de comprender al animal bípedo que llaman hombre, cada individuo es una variedad de su especie.
Miguel de Cervantes Saavedra (1547-1616) Escritor español

2 comentarios :

  1. Aquestes vaques estan invadint Europa!!!
    Jo les vaig veure a Bèlgica fa uns anys i pense q no tardarem molt en veure-les per ací. Son boniques però quan estiguen a tot arreu perdran la gràcia.

    ResponderEliminar
  2. :O no tenia ni idea que estiguessin per tota Europa donant voltetes :P
    saluwikis

    ResponderEliminar