Avui ja és divendres!

No sé si algú sabia de l'existència d'aquesta pàgina. La idea consisteix en respondre a cinc qüestions els divendres.
Aquí va la d'aquest divendres:

1- A què ets addicte?
Crec que últimament a això dels blogs, encara que no crec que sigue una cosa adicció, simplement, ganes d'escriure i ficar xorradetes i crec que he trobat un lloc on ho puc fer.

2- Si puguessis viure en un país diferent al que estàs, quin triaries i per què?
Triaria França com no, o si no pugués seria a Suïssa, és a dir al costadet mateix. Crec que després d'haber anat a fer l'estada Erasmus a Lyon, sempre he volgut tornar, quan sento parlar algú en francés encara recordo aquells dies per allà.

Castell de Cheverny

3- Què tens a les parets de la teva habitació?
(no respondre finestres)
Doncs poca cosa, un solet que em va regalar una amigueta fa ja un temps. Algún dibuixet i poca cosa més.

4- Quin seria el millor regal que puguessis rebre en aquest moment?
El regal que més desitjaria en aquest moment seria un piset, per poder fotre el camp d'una vegada, però crec que regals així són impossibles. Així que tindré que seguir fent castells a l'aire i esperant que el pis que estic esperant arribe algún dia. Sino després de Nadal tornaré a començar altre cop.

5- De què t'agradaria tenir 200?
(exemple: 200 ulleres)
Seguint amb la resposta primera, ja que m'he viciat a això dels blogs m'agradaria una mitja de 200 comentaris diaris :P Ja sé que és molt demanar però per demanar que no quede, o sino que 200 persones diferents al dia entressin al blog.


I això és tot per avui.
Ah! Bon cap de setmana i disfruteu que sembla que alguns el tindran ben llarg!



El que busca un amigo sin defectos se queda sin amigos.
Proverbio turco

9 comentarios :

  1. Ara ja es pot, crec q sense voler havia canviat l'opció.
    Gràcies per escriure Tas a l'anterior post ;)

    ResponderEliminar
  2. Ah, i crec que pots contestar tant a la pàgina de las Nuevas Zinco del Viernes o aquí, on tu prefereixis :) Mola que ho hagis fet aquí :P

    ResponderEliminar
  3. 1- Crec que moltes coses, internet, el café, tabac... :-S
    2- Aquesta és difícil, ja que no conec cap altre país ni les seves costums ni ritme de vida.
    3- Estants amb llibres i cd's
    4- M'agraden els regals senzills, un llibre per exemple, ningú hem regala llibres.
    5- Doncs jo seguiré amb la segona resposta i diré 200 bitllets d'avió per poder conéixer món.

    ResponderEliminar
  4. 1. Sóc adicta a internet (encara que no ho reconega publicament)
    2. Si haguera de viure a un país diferent triaria Italia. Perquè és el país que trobe més paregut al meu, i m'adaptaria millor: clima simlar, idioma fàcil d'aprendre, art per tots els carrers, mar Mediterrani i sobre tot, el veure molts caps amb cabell negre i no ros, que sebla una tonteria però et fa sentir com a casa i no extrangera.
    3. Tinc estanteries amb llibres, amb objectes curiosos que trobe bonicos, molts de paisos extrangers, quadres, etc
    4. a mi també m'agrada que em regalen llibres, però em faria il.lusió que algú em regalara un viatge
    5. sonarà molt materialista però 200 millons de les antigues peles (ja no dic d'euros, eh) em facilitarien molt la vida :-)

    Ciao!

    ResponderEliminar
  5. Ah, ps gracias x participar en las zinco, saludos!

    ResponderEliminar
  6. Les meves respostes.

    1- Internet i café.
    2- Escócia, gal·les, potser... Algun lloc més al nord, això segur. Algun país britànic que no sigui Anglaterra.
    3- Doncs 2 postals i les entrades dels concerts de música als que he anat. Res més.
    4- Els millors regals sempre son inesperats.
    5- La opció monetaria és la més atractiva... Però seguint amb el tema objectes... Diria dos-cents còmics, però és que ja els tinc (de fet en tinc bastants més). Doncs dos-cents originals d'Hergé, o de Bachallo, algun dibuixant artista que m'agradi...

    Una salutació.

    ResponderEliminar
  7. Azrrael m'ha agradat la resposta de 200 bitllets d'avió per conèixer el món :)

    Beresit m'ha fet gràcia això que has dit d'Itàlia, que voldries viure a un lloc on tots tinguessin el cabell negre :P

    Switch de res.

    Escurçó tens raó els millors regals sempre són inesperats.

    ResponderEliminar
  8. 1- A l'ordinador :/ a vore si me desenganxe una miqueta.
    2- A Italia o Grecia, en una zona rural, me gusta el mediterraneo(el mare nostrum), quizas sea porque no he visto otra cosa :) y de paso veria todas el patrimonio historico de esos paises que es impresionante.
    3- Posters varios, estanterias y dos mini paellas recuerdo de un restaurante :P ademas de muchas chinchetas.
    4- Un trabajo para toda la vida, y si es posible con suficientes vacaciones para poder viajar. Eso, o unos 6 millones de euros para vivir desahogado tumbado a la bartola, haciendo lo que me diera la gana XDD
    5- 200 amics :) aunque no se si tindri temps de parlar amb tots i totes :O

    ResponderEliminar
  9. Doncs ja ho saps eritzon, intenta desviciar-te una miqueta :P
    Si vols podem anar de viatge a Itàlia ;)
    Molaria això d'estar tumbat a la bartola :P
    I estaria bé tindre molts amiguets, pq si tingués tot el temps del món podria estar cada dia amb un :)
    Besis hon

    ResponderEliminar