RSS

Aquest post el vaig començar llegint el post de l'Òscar (de Projectes Interns) que parlava sobre els blogs i l'informació.

Abans també llegia molt més el diari i els suplements els cap de setmana, i també escoltava les notícies, però des de que està el RSS ho llegeixo pràcticament tot al Reader, abans era el Bloglines, però com moltes aplicacions del Google, que s'ho mengen tot, també s'ha menjat a Bloglines o això diuen als blogs avui.

I bé, tinc una mica de tot, tant amics i amics d'amics o de germans i germanes ;) com de coneguts de la xarxa, del treball o gent que m'escriu o escribia als meus inicis al blog. I a més dels blogs amiwikis també tinc una mica de notícies, d'economia, de medi ambient, de receptes culinaries, de decoració, de tecnologia, informàtica, noves tecnologies, crafting (mai sé com traduir-ho correctament, potser em pots ajudar, coses fetes a mà, seria no?), dibuixos, còmics, viatges, i segur que alguna secció més que ara no recordo. Però no sempre ho puc llegir tot.

I per acabar aquests icones sí ja sé que no estem al Nadal però així ens anem enrecordant perquè aviat començarà tot això no? :O

Este post lo empecé porque estaba leyendo uno del blog de Òscar, relacionado con los blogs y la información, y me hizo reflexionar. Si queréis lo podéis leer aquí.

Anteriormente solía leer más el periódico y los sumplementos del fin de semana, y también escuchaba las noticias, pero desde un tiempo a esta parte, como todas las webs tienen RSS, lo leo prácticamente todo en el Reader. Anteriormente usaba el Bloglines pero el gigante Google arrasó con él y ahora es una aplicación más de Google, concretamente Google Reader, tal como comentan los blogs hoy precisamente.

Tengo un poco de todo, amigos, amigos de amigos, hermanos, cuñados, conocidos de la red, gente del trabajo, gente que me escribe, gente a la que escribo. Además también he incluído noticias, economía, medio ambiente, gastronomía, decoració, tecnología, crafting, es decir manualidades, cómics, viajes y seguro que alguna sección más que ahora mismo no recuerdo.

Y para acabar estos iconos, para que sepáis cómo se representa el RSS. Sí, ya sé que no es Navidad, pero así nos vamos haciendo una idea no?


6 comentarios :

  1. Dons hauré de mirar lo del RSS... jo no l'utilitze. Per cert, has vist que t'he votat als premis dels bloggs? ;)

    ResponderEliminar
  2. sí és molt més útil. no sé jo de moment ara ho utilitzo moltíssim.
    ei moltes gràcies :) no sabia qui havia sigut :O
    saluwikis!

    ResponderEliminar
  3. uale, Nadal ja! dios miorrr. Al crafting li pots dir artesania, potser. Per cert, vaig veure als "recent updates" del meu blog un post que, en canvi, és com si no existís quan entro al teu blog. És el de canviar Sitges per Gràcia. Deu ser un fenomen paranormal?? m0'he quedat amb les ganes de llegir-ho!

    ResponderEliminar
  4. eii no savia tot això... és molt més del que jo pensava :S

    a nadal tinc un munt de vacances!!! tinc ganes ja de q sigue nadal!!! jeje besitos anitin!

    ResponderEliminar
  5. (Crafting = manualitats?)

    Ei, em mola haver-te motivat aquest post! :-D

    Lo de l'RSS és addictiu, pq és súper fàcil i hi pots anar afegint més i més blogs. Jo ja n'hi tinc uns 40, i creixent.

    Nadal... Brrrrr!!! Quina mandra!!!!

    ResponderEliminar
  6. @ire,
    merci per la traducció. si jo havia pensat fet a mà directament, però això teniu raó és manualitat o artesania.
    respecte al post de l'intercanvi, aviat hi hauràn novetats :)

    @erle,
    guai! jo tb tinc ganes q sigue per les vacances :P

    @oscar,
    ei, de res home. estava escrivint al teu blog i uf, era massa llarg, llavors vaig pensar q millor fer un petit comment i acabar d'arrodonir-ho amb un post, dp d'haver vist q bloglines havia caigut :O

    saluwikis a tots

    ResponderEliminar