Heu tastat mai el wasabi?

Jo he d'afirmar que si :)
Dimecres passat vam anar al restaurant japonés Sakura de Castelló a menjar sushi, bé realment sushi va ser el que no vam menjar, pq el sushi és l'arròs bollit i dp ficant vinagre d'arròs, sucre i anar ventant per a agafar la consistència perfecta. Bé tot un art que pocs poden aconseguir.
Doncs continuo dient que vam anar al Sakura i de primer teniem una sopeta molt bona, de segon arròs al estil xinés, després un pollastre rebossat amb salsa de tomata, una zarzuel a la japonesa i com a plat fort sashimi, que es tracta de peix cru amb salsa de soia i que pots afegir-hi també si t'agrada el wasabi, una espècie de mostassa de color verd fosfi feta de rabe japonés EXTREMADAMENT PICANT com la de la foto.

Barquita de pescado

Si voleu veure alguna foto més del japonés que hem fet podeu entrar al flickr ;)

6 comentarios :

  1. Lamente dir que el Sakura es un pseudo-japones. Esta regentat per xinesos i el menjar no es roi, pero li falta "algo".

    L'unic restaurant japonés que he trobat a Espanya i que realment em va evocar els sabors autentics del menjar japonés esta en un carreró de les rambles de Barcelona i sembla un bar de mala mort. I pots parlar en japonés amb els amos i els cambrers.

    ResponderEliminar
  2. Eiii Aniwiki! com t'agrada el japonès! torna a Bcn i anirem a algún! a més, amb la super guia del Time Out anirem als millors! per cert, si vols te la porto perque parla de com elaborar sushi i coses curioses sobre menjar japollll!

    Besitos a la germana més bonica del món!

    ResponderEliminar
  3. Hola Aniwiki!

    A mi també m'agrada molt el sushi! no sabia que havien obert un japonés a Castelló? Està bó el sushi allí? Com és diu? Aquí a Estocolm hi ha molts restaurants japonesos i jo vaig a voltes perquè m'agrade molt, encara que després tinc la boca seca 4 hores...

    ResponderEliminar
  4. @luen,
    ja m'ho semblava, pq em van dir q els q tenien motius de dracs no eren 100% japonesos :O
    si tinc oportunitat aniré a aquest autèntic que em comentes, merci! :)

    @erle,
    ei val, podem anar-hi! quan vagi el mes proper podem fer un soparet japo val? :) seria genial! li comentaré tb a eritzon q a ell tb li agrada i si vol venir ;)
    guai

    @alicia,
    doncs si, ja fa temps iq està i es diu sakura. aquí tens més info
    restaurant: sakura.

    ResponderEliminar
  5. Saps que si menges molt de wasabi després et fa mal la panxa?

    jejejeje

    ResponderEliminar
  6. no seràs wasabi no? :P
    wasaki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar