Pompon

Recordo quan viviem a Reus que al Nadal sempre anavem a l'Expo-Reus i feien coses per als petits i per als joves. No sé si va ser allà o després a casa fent manualitats amb la mare, però vaig aprendre a fer un pompon, i altres coses eh!
L'amic pétarf també fa pompons com podeu veure.
Avui he trobat aquestes fotos que expliquen molt millor el q jo pugui dir en paraules.








Si algú ho vol intentar-ho ara ja sap com començar. Si no voleu que sigui de només un color podeu ficar-ne de tants com vulgueu i quedarà multi-colori.


Dos vegades bo: bobo.

11 comentarios :

  1. Mmmm i perqué es pot fer servir el pompó? :/ Osti! jo pel meu nou "fill" :D

    Bobo.. Borges xD (parida ¬¬)

    ResponderEliminar
  2. @lesbi. doncs no sé, per si fas alguna juguina que tingui cueta o si et fas una bufanda li pots ficar al final aquestes boletes i et pot quedar molt bonica, o com a decoració de nadal, o no sé, potser tot el q t'he dit no et serveix però jo crec q ho faria servir per això. això del teu nou "fill" no ho he entés :-/ perdó per la meva ignorància. i la parida tp :( serà q sóc molt curteta i no agafo res.
    saluwikis

    ResponderEliminar
  3. Eh, quina gràcia!!

    Ho intentaré un dia d'estos i ja et diré com em queda ^^

    ResponderEliminar
  4. heyyyyy, eso lo hacía yo en manualidades de crioooo.....ni me acordaba ya!!! :D
    Musus!!!

    ResponderEliminar
  5. qué gracia aniwiki jajaja me ha traído a la mente tiempos tan pasados...
    ay
    besos!

    ResponderEliminar
  6. De pequeño me ponía con mi madre a sujetarle la lana para que hiciera un ovillo. Y recuerdo que una de esas veces me enseñó a hacer un pompón como pones... pero nunca he sabido darle una salida a los pompones... hasta que tengo a Horatio, le encantan!!!

    ResponderEliminar
  7. @xorx. com ha anat? ja ho has aconsseguit? :P

    @choco. asias por la idea :) la tendremos en cuenta.

    @aitor. pues si quieres puedes volver a intentarlo y cuando todos tengamos nuestro pompón quedar para compararlo :P

    @almena. me alegro :) siempre está bien recordar el pasado para cosas bonitas.

    @ed. pues a hacerle unos cuantos para q se divierta mucho :D

    @andrea. me pareció curioso lo de bela, tenía cosas q ni te imaginarías. y el pompón como los demás a practicar a ver a quien le sale más bonito ;)

    ResponderEliminar
  8. Ei, yo recuerdo que hacía pompones de estos cuando era pequeña...ya ni me acordaba!! ;-))

    ResponderEliminar
  9. @dueña. nada pues a volverlo a intentar :P
    saluwikis

    ResponderEliminar
  10. un dia podemos probar a hacer un pompon y asi me enseñas :) parece suave :P besis :*

    ResponderEliminar
  11. fali si vols un dia quedem i fem manualitats i animalets amb pompons, però podem gastar llana de diferents colors i així quedarà més xuli :)

    ResponderEliminar