l'espàrrec gegant

L'hivern passat eritzon em va comentar que uns familiars seus havien trobat un espàrrec gegant i que surtien al diari i volien portar-lo al Llibre Guinness dels Rècords.
El llibre de baix respón al títol: Si els homes puguessin parlar, desitjos, pensaments i rallades mentals que tenen els homes quan pensen amb les seves coses.














Suposo que el que van trobar no era tan gran com el que ha trobat aquest nen, però m'ha fet gràcia.

Aquesta és la cara que se li va quedar al pétarf al trobar ell també un espàrrec gegant.
Bon cap de setmana!




Wikipedia: Libro Guinness de Récords

Cada vez que cometo un error me parece descubrir una verdad que no conocía.
Maurice Maeterlinck

7 comentarios :

  1. Solo pase a desearte buen fin de semana! :)

    Biko.

    ResponderEliminar
  2. A mi eso del libro guiness siempre me ha intrigado, pq lo de fenómenos como el más alto, el más bajo, el que aguanta más sin respirar bajo el agua, vale, el espárrago más grande también... pero algunas xorradas que hace la gente para entrar...
    Me ha hecho gracia la portada.
    Un abrazo!

    ResponderEliminar
  3. Si que esta chula la portada :) no me estraña que el "petarf" hiciera esa cara si vio un esparrago tan grande :P Me recuerda a un cancion que cantaban en la mitica serie de television "alf", y decia algo asi:

    esparragos, esparragos
    no somos porqueria
    ..

    Lo del libro guines de los records es muy curioso, aunque hay records que si son una porqueria. Lo del guines del gato gordo que ponia en la wikipedia me recuerda un video que vi hace poco en yonkis.com :O

    ResponderEliminar
  4. Hello eritzon,
    És veritat que fa gràcia l'espàrrec gegant :O el pétarfa s'ha assustat un munti. Jo no conec molts records, només això de el bocata més llarg del món o tonteries d'aquestes, però hi han alguns que és veritat que fan molt de fàstic.
    La cançó d'alf em tindràs que dir quina és i cantar-me-la pq no em sona de res :?
    Besis

    ResponderEliminar
  5. busca "esparragos alf" en google, algo pone :P la cancion era pegadiza aunque no he conseguido encontrarla :/ continuaba asi:

    esparragos esparragos
    le gustan a mi tia

    :)

    ResponderEliminar
  6. Pues quan ens vegem me la cantes val?
    Besitus

    ResponderEliminar
  7. Dueña del Viento dijo...

    Hola! He descubierto tu blog en el planet y me ha gustado mucho. Me tienes que enseñar a hacer todas esas cosas con el blogger, no sabía que daba tanto de si! ;-)

    dj. oct. 20, 12:05:44 AM 2005

    ResponderEliminar