lunes, 7 de julio de 2014 Felicitats Surfero eritzon fiestas surf Moltes felicitats Eritzon i per molts anys més!!! :*** _hasta las próximas olas!
Que fotos tan bonitas.
ResponderEliminarBuen fin de semana con Elena, le das recuerdos.
Besicos.
@carmen,
ResponderEliminarGracias, a ver si esta semanita volvemos a la playa.
Besicos.
quines fotos més xules!! l'aspecte del blog ha canviat,
ResponderEliminarmola!
besitos!!
@elena,
ResponderEliminarGràcies! Són d'on anem a fer surf :)
Sii, també l'he canviat.
Besitos!
ey moltes gracies :D besis
ResponderEliminar@eritzon,
ResponderEliminarDe res! :) Besis :*