lunes, 3 de marzo de 2014 Bebé en casa fiestas historias Imagen de Camille Allen, una artista canadiense que se dedica a realizar estas geniales figuritas del tamaño de 6cm como si fueran reales. Ya tenemos bebé en casa :) Muy contentos y felices :)
Enhorabonaaaaaaaaaa un altra vegada, i molts besitos família :****
ResponderEliminarEl Pol és molt bonic :)
Moltíssimes felicitats!!!!! L'Àlex i la Irene ens en tenen al corrent, estem molt feliços per vosaltres!!!!!!
ResponderEliminarMolted felicitats per aquí també!!!!! Enhorabona família i benvingut, Pol preciós! Muà!
ResponderEliminar@elena,
ResponderEliminarMoltes gràcies!!! Estem cansadets però molt contents :)
Molts besitos :****
@òscar,
ResponderEliminarEi quina alegria!!! Sii segur que us han dit que la Laia ja té cosinet.
A veure quan pugem allà ens veiem.
Una abraçada a la famille!
@irene,
ResponderEliminarEi molt guai que escriguis també per aquí :)
Aviat tornem a veure'ns i ja serà més gran.
Petonetss :*
Enhorabuena!!! Ahora a disfrutar del nuevo miembro de la familia
ResponderEliminar@rachel,
ResponderEliminarHola!!
No sabia que me leías!!!
Muchas gracias!
Un abrazo!