Hola! de primeres em quedava amb la tarta de fortmatge casera o la de xocolate (que té molt bona pinta), però crec que agafaria un mos a la de figues per probar. Molt bona pinta, i si és casero, segur que molt bo. Bon dia, ja és dijous!! :)
@elena, Jo vaig fer gelat, però ara si tornés hagués agafat el pastís de figa, però clar quan vaig anar feia més caloreta :) però encara així ho vaig tastar tot :P Bon dijous!
Hola!
ResponderEliminarde primeres em quedava amb la tarta de fortmatge casera o la de xocolate (que té molt bona pinta), però crec que agafaria un mos a la de figues per probar.
Molt bona pinta, i si és casero, segur que molt bo.
Bon dia, ja és dijous!! :)
@elena,
ResponderEliminarJo vaig fer gelat, però ara si tornés hagués agafat el pastís de figa, però clar quan vaig anar feia més caloreta :) però encara així ho vaig tastar tot :P
Bon dijous!