@elena, Ei no recordo el nom, només de l'orquidea fantasma que era una passada, però suposo que serà super difícil de trobar. Estaria bé anar a algún país exòtic i veure-les dalt dels arbres que és on originalment viuen, i a mida que necessiten aigua o més llum o menys es van movent. Potser algun any anem :) Besitos!
Hola Ana!
ResponderEliminarés molt "maca". Serà que el insecte que la polinitza es pareix? com diuen a la peli de "El ladrón de Orquídeas"?
Besitos, bon matí!
@elena,
ResponderEliminarEi no recordo el nom, només de l'orquidea fantasma que era una passada, però suposo que serà super difícil de trobar.
Estaria bé anar a algún país exòtic i veure-les dalt dels arbres que és on originalment viuen, i a mida que necessiten aigua o més llum o menys es van movent.
Potser algun any anem :)
Besitos!