viernes, 11 de octubre de 2013 Las brujas de Zugarramundi cine Hacía muuucho que no iba al cine, y esta ha sido la última peli que he visto. De Alex de la Iglesia. Me ha gustado. Le pongo un 7.
Fíjate, no se porque no me apetece nada ir a verla.
ResponderEliminar@carmen,
ResponderEliminarPues es a lo que apetezca, hay tantas películas queno a todos nos pueden apetecer las mismas.
Besicos
Hola!
ResponderEliminara mi també em va agradar, em va parèixer divertida. El començament vaig pensar... ui... no sé jo... però la veritat és que quan ja estàn arribant al País Basc em va agradar.
Besitosss!!
@erle,
ResponderEliminarEi siii, és veritat el principi no prometia molt, però quan arriben al bar aquell del País Basc sembla que canvie tot una mica.
Besitos!!!
te ries un rato :)
ResponderEliminar@eritzon,
ResponderEliminarÉs veritat, té moments divertits :P