Hola! les ilustracions són xules, sobre tot la segona imatge, mola. Jo l'últim còmic que m'he llegit és el de "Paul se muda", però em va agradar més "Paul va a trabajar este verano", que és del mateix autor, claro jeje. El que es muda no era tant emotiu i no es centra realment en el tema de viure en la parella (que pareixia que anava d'això...), però no està mal del tot. Besitosss!!
Hola!
ResponderEliminarles ilustracions són xules, sobre tot la segona imatge, mola.
Jo l'últim còmic que m'he llegit és el de "Paul se muda", però em va agradar més "Paul va a trabajar este verano", que és del mateix autor, claro jeje. El que es muda no era tant emotiu i no es centra realment en el tema de viure en la parella (que pareixia que anava d'això...), però no està mal del tot.
Besitosss!!
@erle,
ResponderEliminarEra una mica rallant en alguns moments però va estar bé :P
Doncs ja em deixaràs aquest de Paul, potser també m'agrada :)
Besis :*
Será divertido la conversación entre pájaros. Las ilustraciones también me gustan mucho.
ResponderEliminarBesicos.
@carmen,
ResponderEliminarFue curioso, y además se planteaban muchas cosas, así que era divertido.
Besicos.
Hola!
ResponderEliminarper lo que dius serà un còmic molt creatiu, les preguntes que es fan, etc...
ja me'l deixaràs fullejar,
besitisss
@erle,
ResponderEliminarEi! Me'l van deixar i ja l'he tornat :( així que no puc deixar-te'l però tinc més que també són guais :)
Besius :*