martes, 10 de septiembre de 2013 plantas de interior fotos Aquí va una selección de las plantas de interior que suelo regar :) Sólo sé el nombre de esta, una flor de pascua.
Cuidado con la segunda planta de la foto que es muy venenosa.
ResponderEliminarBesicos.
@carmen,
ResponderEliminarUys no sabía que era venenosa. Muchas gracias, a ver qué hago con ella.
Besicos.
Qué xules les plantes, m'agrada tenir-les a casa :)
ResponderEliminarLes cuides molt bé, es veuen molt verdes :)
@erle,
ResponderEliminarEi esa q tu tens me mola molt, que jo també la tinc però la teva ha crescut una mica diferent, vull el cyclamen.
No sé m'agrada regalar-les i anar mirant que van creixent :)