LIPDUP - I Gotta Feeling al Quebec

I per fi el famós vídeo que han fet alumnes de la facultat de Comunicació de la facultat de Comunicació de la Universitat Quebequesa a Mont-real (UQAM).
La cançó és genial, super divertida i dona ganes de ficar-se a ballar.

Ah! i el vídeo el vaig rebre de "l'home dofí". Algú sap alguna cosa d'ell. El vaig llegir a un primer post, molt bó per cert i amb moltíssims comentaris però de cop i volta va desaparèixer i res més. M'agradaria que tornés :)

Ah! per cert aquí teniu el vídeo, és boníssim:





Títol del vídeo: LIPDUB - I Gotta Feeling (Comm-UQAM 2009)
URL: http://www.youtube.com/watch?v=-zcOFN_VBVo
Detall del vídeo:
[francés] LipDub réalisé durant la semaine d'initiations avec 172 étudiants en communication de l'Université du Québec à Montréal (UQAM). Tourné le 10 septembre 2009 en 2h15min.
[anglés] This LipDub has been produced during the integration week of UQAM (Quebec, Canada) with 172 communication students. Made on September 10th 2009 in 2h15min.
Cançó original: I Gotta Feeling - Black Eyed Peas - The E.N.D. (The Energy Never Dies)

6 comentarios :

  1. Black eyed peas + David Guetta. Combinació bestial!!!!

    Mira el que van fan els Black eyed peas en un concert amb Oprah:

    http://www.youtube.com/watch?v=A9CmZXSSYmc&feature=player_embedded

    ResponderEliminar
  2. Hola Soc Inés, Que video més original i currat. Aquesta cançó m'encanta i de fet és la meva sintonia en el movil. M'agraden molt els BEP. Crec que aquest video és de lo més divertit que he vist ultimament.

    ResponderEliminar
  3. Eeeeeei has apurat el termini eh! hehehe! que guai, és una canya de cançó i de vídeo! L'home dofí ha fet una gran aportació, encara que sigui des de l'ombra...

    També flipo amb l'enormitat de la facultat de Comunicació de la Universitat del Quebec a Montreal. Que xuli!

    ResponderEliminar
  4. Ei, m'ha encantat el vídeo!! Quin bon rotllo que transmet!!! I la seva facultat em recorda la nostra de Bellaterra, però amb escales mecàniques hehehe!!!

    (I amb uns estudis de televisió més decents!!)

    Aquesta pràctica em recorda la que vam fer nosaltres sobre l'atac dels xampinyons de l'espai amb música dels Take That (Everybody, yeah yeah, rock your body...)

    I sobre l'Home Dofí, m'han dit que va venir d'un altre planeta i se'n va entornar de seguida en la seva nau espaial).

    ResponderEliminar
  5. quin video més diver!! mola!!!

    la veritat es q si q dona molt bon rotllo i se veu q s'ho estan passant super bé.

    besikis xolin!

    ResponderEliminar
  6. @ricardo,
    gràcies pel vídeo la veritat és molt xulo. ténen molt de ritme!

    @inés,
    jeje, q guai, m'alegre que t'agrade. jo l'he sentit últimament un munt i m'encanta :)

    @ire,
    finalment siii, la vaig ficar :P
    molaria tornar a la uni només per fer vídeos així i passar-ho tan bé no?

    @òscar,
    jejeje, mola l'història q contes de l'home dofí. estaria bé q tornés però potser té molta feina.
    saluwikis!!!

    @erle,
    siiiiiiiiiiiii, és molt guai. gràcies a l'home dofí i airin q el coneixem :)
    molts besiwikis!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar