Orquídia Phalaenopsis

Fa temps que volia parlar de l'orquídia. Aquesta és la que tinc, una Orquídia Phalaenopsis, bé en tinc dues una de color lila i l'altra blanca. La veritat que no mai havia tingut molta afició a les plantes però aquestes m'han encantat. Quines us agraden a vosaltres?




Hace tiempo que os quería hablar de las orquídeas. Desde hace un tiempo que tengo esta Orquídea Phalaenopsis en casa, una de color lila y otra de color blanco.
Nunca había tenido plantas, y quizá por eso tampoco tenía afición, pero esta flor me ha encantado y creo que va a estar mucho tiempo commigo.

¿Cuáles son vuestras plantas y flores preferidas?

6 comentarios :

  1. eii a mi m'agraden molt! vaig veure que la mare tenia unes quantes molt boniques, a mi tb m'agradaria tindre una, son precioses. mes endavant me la compro. ara estem intentant salvar els clavells, el cilantro i la albahaca te els seus dies jejeje

    besitosssssssss

    ResponderEliminar
  2. És preciosa! Jo en tinc una, regal de la D, que és blanca i lila.

    ResponderEliminar
  3. Jo també n'he tinc d'orquidees, aquí quan els suecs van per primera volta a ta casa et regalen flors i moltes voltes orquídees, áixís que jo tinc 4... m'encanten i fa molta il.lusió quan surten noves flors. Per cert, molt xulo el nou disseny aniwiki!

    ResponderEliminar
  4. @erle,
    siii, quan vagi a barna podem anar a mirar plantiwikis fali?
    besitos!!!!

    @òscar,
    :) jo en tinc dues, una lila i una blanca, semblant a una lila i blanca no? :P

    @alicia,
    q guai :) sí q són detallistes aquests suecs. mola!

    saluwikis als 3!

    ResponderEliminar
  5. Hola desde Tortosa. La verdad que es increible lo preciosas que las tienes. ¿Será que has creado el ambiente ideal en tu casa?. ji ji ji

    ResponderEliminar
  6. @panterilla,
    Ei q guai q escribas por aquí :) Mola. Lo de las orquídeas no les hago nada especial, sólo regarlas y que les de el solecillo :P
    Saluwikis!

    ResponderEliminar