El intercambio

Feia temps que no veia una peli al cine, però aquesta la vaig anar a veure la setmana passada. No estic massa ficada amb el tema Òscars, però crec q l'actriu que apareix, Angelina Jolie està nominada com a millor actriu. La meva opinió és que ho fa bé, he de dir que feia temps que no veia a ningú tan ben caracteritzat amb tanta força i empenta per superar els problemes (tot sempre referint-me a problemes escrits a un guió, i sembla ser que aquesta estava basada en fets reals). Però no tot són lloances, també crec que físicament estava massa primeta, els bracets semblava que s'anessin a trencar i donava sensació de fragilitat, potser era també part del personatge. El vestuari que portava també em va fer gràcia, aquells barrets de l'època, estem parlant dels anys 20, donàven un toc molt peculiar.
Com a repartiment teniem a John Malcovich, a Angelina Jolie com a coneguts i després el director Clint Eastwood, que crec que ha tornat a triomfar amb aquesta igual que al seu temps ho va amb "Mystic River".
I bé, podria dir de què va la peli però suposo que millor que la veieu vosaltres i en digueu la vostra, no creieu?

4 comentarios :

  1. Hola Aniwiki!

    M'alegre que vages escribint en el blog! Que el tenies un poco abandonat, eh? Doncs jo la vaig veure... i em vaig dormir a meitat (la vaig vore en casa). Està bé...crec... jeje, a veure si l'acabo i escric una critica millor! Saluwikis

    ResponderEliminar
  2. Ana!

    mmm si es de clint eastwood pareix q serà xula, no? a mi la de 'mystic river' i 'million dollar baby' em van agradar, però són dures i molt tristes.
    besetsss

    ResponderEliminar
  3. Ei!! Gràcies per aquest post! La veritat és que tinc ganes de veure aquesta pel.li des de fa dies, fins i tot fa un parell de setmanes que la tinc baixada d'internet...

    Llegir que a algú més li ha agradat em dóna més ganes de mirar-me-la!

    Saluwikis

    ResponderEliminar
  4. @alicia,
    Doncs si, feia temps q no agafava la seguideta, ahir ja vaig fallar, però a veure com va avui :P
    Ah! I la peli si pots tornar-la a veure està bé, encara que és una mica molt dura, no sé, com tu vegis.

    @erle,
    Ei! Si pots està molt bé, igual que li dica a Alicia, però dureta.
    Besitos!

    @òscar,
    De res :) A servir! :P
    Igual que dic dalt, és interessant, encara que dureta, però potser t'agrada.

    Saluwikis a tots i totes :)

    ResponderEliminar