series

Podrían ser series de la televisión, pero no esta vez son series de números.
Lo tenía pendiente pero hasta hoy no me había vuelto a acordar. Hace un tiempo nos comentaron una serie de números que sólo los más hábiles lograron adivinar.
Os la dejo aquí por si alguien se anima ;)
La pregunta sería: ¿Cuál es el próximo número en la siguiente secuencia?
2, 10, 12, 16, 17, 18, 19, ?
Y si este os parece fácil probad con esta otra serie.
0, 3, 6, 8, 10, 11 , 12, ?
Feliz semanita y que vivan los números!

10 comentarios :

  1. Si us agraden les series de números, no deixeu de vore "Los Crímenes de Oxford" ...

    ResponderEliminar
  2. okis :) doncs a veure si la veiem.
    saluwikis!

    ResponderEliminar
  3. q guai! a vore si me poso i l'adivino encara q jo per a això de les sèries i els acertijos (asertijs??? jeje és broma!) no tinc molta paciència... no em surten.

    Bye!

    ResponderEliminar
  4. val a veure si et surt. no és molt difícil.
    crec q asertijs serien endivinalles.
    besitos!

    ResponderEliminar
  5. Jo és que soc una mandrosa i tinc poca paciència i això de posar-me a pensar en aquestes coses... però a veure si m'entre la inspiració!

    ResponderEliminar
  6. val, doncs a veure si la trobes :P
    saluwikis!

    ResponderEliminar
  7. Hello!! sóc Inés, com va? Quina gracia aixó de les series númeriques. Bé jo se el número que va darrere de la primera serie, el numero que continua és el 200, jijiji. És aquest per que tots els números que hi han comencen per la lletra "D". A que si?
    els de la segona serie no ho se :(
    Dew!!

    ResponderEliminar
  8. @inés,
    hola! doncs sí tens raó has endivinat la primera serie :)
    a veure si quedem per a pendre alguna coseta val?
    saluwikis!

    ResponderEliminar
  9. jaja, pues sí, podrían ser series de televisión ;D

    ResponderEliminar