Spamalot a Barcelona

Este finde he estado de visita en Barcelona para ver a mis hermanitos (Erle, Àlex, l'home dofí e Irene) que lo tenía pendiente hacía muuuucho tiempo :)
Empezaré por el plato fuerte y no estoy hablando del bacalao gratinado al perfume de ajos, que estaba buennnnnnnnísimo, merci pel plat Irene ;)
Era para hablar de la obra de teatro Spamalot (en la Wikipedia, en El Periódico). Si has visto algo de Monty Python muchas paridas las reconocerás, como la del conejo :P pero tiene paridas muy buenas que mejor no contar así podéis ir a verla :)
Cuando llegué a casa el domingo eritzon me preguntó por el conejo de la obra y yo sólo recordaba el conejo de madera, tipo caballo de Troya, pero después recordé que había más de uno. Aquí está el otro que vimos y por si queréis comprarlo en Think Geek :P

10 comentarios :

  1. ani tio, xq no t'enrecordaves?? jejeje q guai les sabatilletes!! xxx

    ResponderEliminar
  2. Ei, jo tenia unes sabatilles molt paregudes de petita que eren dos lleons!!

    ResponderEliminar
  3. Per cert, no me digues que projectes inters i irene son germans vostres??!!

    ResponderEliminar
  4. @erle,
    jeje, no m'enrecordava molt bé, però no sé pq :P
    siiii, són xules, les vols per a Nadal?

    @alicia,
    jo tb tenia un de dinosaures molt divertides.
    no, no són germans nostres, irene és la meva germana política ;) i l'òscar és amic del meu germà i la meva germana política :P

    ResponderEliminar
  5. alicia tio quin cacao portes de germans, només som 3: ana, àlex i elena. la veritat q ser 5 tb estaria guai jajaja

    ResponderEliminar
  6. @erle,
    sí és veritat si haguessim sigut més també hagués sigut guai, però tres no està malament :P

    ResponderEliminar
  7. jejeje ok! regalet de nadal, però sempre acabes dient-me el que em regalaràs jajaja

    ResponderEliminar
  8. doncs no et diré res més :O
    besitos!

    ResponderEliminar
  9. no és de picadiki :P era una bromiki :)

    ResponderEliminar