Sóc Ganxeta

Sóc Ganxeta perque a tots els nascuts a Reus els diuen així. Encara recordo el carrer on viviem Prat de la Riba i l'anterior al Passeig Misericòrdia. Han passat molts anys. Quan jo anava a fer sisé a l'escola vam vindre cap a Castelló, per tant ara fa més anys que visc a Castelló que a Reus, però quan em diuen d'on sóc sempre dic de Reus :) I quina gràcia perquè ara tothom coneix al Buenafuente i em diuen, ah com el Buenafuente, i tinc que dir-lis que sí.


Emblema o escut de Reus

El meu iaio vivia a Tarragona i ara les dues ties que tinc per part de la meva mare viuen a la casa on vivia el meu iaio. Ells si q no han canviat mai de casa, des de ben petita, quan els anava a visitar, sempre era el mateix timbre, i recordo que al principi no arribava a tocar el timbre de l'ascensor, vivien al sisé i al final ja em sobrava i tot :) Al carrer on vivien era el carrer colom que per cert es creua amb Prat de la Riba, quina casualitat no? Era el carrer on jo vivia a Reus.


Bandera de Tarragona

A Tarragona hi han molt bones platges, nosaltres sempre hem anat la Llarga, quin nom no? Es tracta d'una platja mooolt i mooolt llarga :P Quan arribes al final, després de caminar un munt, et sents orgullosa.

Quan vivia la meva tia Chus anàvem amb ella caminant fins a les roques, uns tres quarts d'hora per anar i uns altres tres per a tornar. Era molta estona però era divertit perquè un cop arribaves a les roques, hi havia un bosc de pins molt bonic i ens banyàvem. Era molt divertit caminar per allí amb el risc de les roques i veure peixets, lapes, musclos, crancs, algues molt suaus i l'aigua clareta clareta. Un cop la Chus va trobar una font d'aigua dolça i sempre que anàvem buscàvem la fonteta amagada a veure si encara seguia allí. Era divertit.


La Platja Llarga de Tarragona

Quan vam anar a viure a Castelló, passàvem part de l'estiu a Tarragona, ens aixecàvem pel matí prontet esmorzàvem i ja cap a la Llarga fins l'hora de dinar que tornàvem a casa i ens rentàvem els peus amb aigua, que fins fa molt poquet, l'aigua de l'aixeta era salada :-o i per la tarda un altre cop cap a la platja. Dia si, dia també. Per la nit després de sopar ens ficàvem el vestidet o les bermudes i a passejant a tocar ferro i alguan vegada sonava la flauta i ens compràven un cucurutxo :)

L'altra part de l'estiu, un mes més o menys si no em fallen els càlculs, anàvem de camping a algun lloc d'Espanya, Portugal o França. Alguna vegada haviem llogat una caseta i passàvem allí l'estiu. Així que pràcticament sense contar Santander i Canàries la resta de províncies d'Espanya les hem visitat, Portugal també la coneixem, excepte Madeira i França entre els viatges amb els pares i l'estada d'Erasmus també la conec prou bé.

Cóm es presentarà aquest estiu?

6 comentarios :

  1. de un ganxet a una ganxeta, que vindràs per Sant Pere ?

    hi ha barraques i és una passada

    ara et diran ets de Reus com L'Ariel Santamaria (L'Elvis de Reus)

    petonets

    ResponderEliminar
  2. @te_la_ma_maria. gràcies pel teu comentari. doncs crec q si tot va bé passaré el cap de setmana.
    saluwikis

    ResponderEliminar
  3. jo creia q eres de l'hospitalet... lol besitos ganxeta!!

    ResponderEliminar
  4. doncs ja veus q no :P
    besitos elena :)
    q vol dir lol?

    ResponderEliminar
  5. Pues no he entendido nada, pero ya que pasaba por aqui, te dejo un saludo :)

    ResponderEliminar
  6. hola aitor si quieres entretenerte en leerlo puedes ayudarte de un traductor q lo hace bastante bien :)
    >www.internostrum.com/
    saluwikis

    ResponderEliminar