La Garrotxa

Fa un parell de setmanetes vam fer una escapadeta, concretament Parc Natural de la Garrotxa.
Hi han moltes cosetes per a visitar, poblets medievals com Santa Pau on són típics els fesolets amb butifarra, o fer excursions, el que ara es coneix com senderisme, per tota la zona volcànica de la Garrotxa descobrint la Fageda d'en Jordà amb tots els seus boscos amb infinitat d'animales. També és interessant anar a veure algun volcà, com el Croscat o pujar al volcà de Montsacopa a Olot. Bé tota una serie d'itineraris que trobareu a aquesta pàgina de la Garrotxa.

I només quedaria fer un petit retall fotogràfic dels llocs més representatius que vam veure :)

A Betllém... no a Olot :)

A Betllém ... no a Olot


Volcà Croscat

Volcà Croscat


La Fageda d'en Jordà

La Fageda


I una mica de fauna:

La vaca lechera a Hostalets (lletra de la cançó)

Hola vaca!

I el señor Don Pato ;) a l'estany de Banyoles (lletra de la cançó)

estaba el señor don pato ...

Si voleu anar-hi podeu fer una ullada a aquest pdf.

4 comentarios :

  1. De quan en quan s'agraeix perdre's en un lloc tan salvatge, en plena natura.

    Què tal el FIB?

    ResponderEliminar
  2. sí està molt bé :) en plan camping a mi sempre m'ha agradat, em recorda a quan era petita i anava d'acampada. és molt divertit això de montar, desmontar, dormir en sac i fer excursionetes. mola!
    el fib aquest any han tret la festa de la platja q feien el dilluns, i dissabte tenia un casament així que res. però la meva germana si q l'ha aprofitat de valent des del dijous ;)

    ResponderEliminar
  3. Jo vaig estar en aquest mateix lloc al mes de gener d'aquest any, no el coneixia i em va agradar molt, sobre tot la Fageda d'en Jordà, és un bosc maquíssim. Com no ens queda molt lluny val la pena fer una escapada.

    ResponderEliminar
  4. gràcies pel comentari :) la fageda és un lloc molt bonic. val la pena visitar-lo i fer-ne excursionetes.
    saluwikis :)

    ResponderEliminar