monstruitos

Fa ja un temps una personeta :") em va demanar un eritzon de peluix per al seu sant.


Avui ja estem a dia 27 i dins de dos dies serà 29 i després de fer un munt de modificacions i canvis encara no he aconseguit de fer-ne un que m'agradi per tant a aquesta personeta com a totes les que ho desitgin podeu donar un tomb per aquesta web i trobar l'amiguet que més us agradi, jo ja en tinc uns quants que m'agradarien ;) però bé intentaré fer els meus propis encara que tardi una eternitat :P

7 comentarios :

  1. Que chulos! voy a mirar la web, a ver si yo soy capaz...

    Un bikiño;)

    ResponderEliminar
  2. Me alegro que te hayan gustado, a mi la verdad me hicieron mucha gracia :P
    Y como de peque había hecho alguna cosilla, un pollito y un patito y marionetas y una luna pues tengo la ilusión de repetirlo, a ver si lo consigo.
    Saluditos

    ResponderEliminar
  3. jejeje, estan muy chulos, aunque seguro que tu eritzon molaria mas :) Molaria una tienda que vendieran esos materiales, con esos colores tan chulos :) quin t'agrada mes? besitos :)

    ResponderEliminar
  4. Se nota q no has ido de tiendas. En cualquier tienda de telas puedes encontrar este tipo de colores y el tejido también. Pero bueno, no passa res. Hi han de molt xulis, no tinc cap especial, el verd dels queixals està simpàtic, el del chocolate, els elefantikis, el oset pescador, el cupido, el negre, ... nusé tindria que mirar-ho bé per escollir-ne un. Tampoco he mirat quan valien i si eren molt cars :O
    Besitos :)

    ResponderEliminar
  5. Q chulis! Yo tampoco sabría cual elegir.
    Tienes que preguntarle a Eritzon si se acuerda de Plio? Aunque él era más peque, pero igual lo recuerda, lo hicimos entre seis, :P
    Un abrazo!

    ResponderEliminar
  6. Ya me lo enseñaréis :) A lo mejor tenéis por ahí alguna fotiki o queda aún algo de él.
    Saluditos a los dos ;)

    ResponderEliminar